Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

Avató hétvége

2011. április 10. 21:23 | avus

Ez a hétvége az új/felújított bringák alapos kipróbálásáról szólt, és arról, vajon mennyit jelentett az egy hónapnyi egészségügyi okok miatti kihagyás.

A térdemmel szerencsére nincs nagyobb gond, az ülepemen támadó furunkulus is visszavonulóban (legalábbis betétes nadrággal már tudok ülni a nyergen), múlt héten a Haibike is megérkezett, most pénteken pedig végre a városi Coppi felújítása is befejeződött.

A szombati nap a Haibike-é volt, de a fent említett nyűgök, és a vadiúj nyereg óvatosságra intettek, ezért nem mertem a fővárostól messzire menni. Így maradt a jános-hegyi körözés, ami erőfelmérésnek is megtette. 6 kör jött össze, összesen 136 km-rel és 3404 m megmászott szinttel. Bár a körözés után fáradtnak éreztem magam, egy hosszabb legurulás után a Nap-hegyet és a Gellértet azért útba ejtettem. A Haibike jól vizsgázott, az 56-os méret telitalálat.

Vasárnap már nem volt 7-8 órám, ezért csak egy kávére gurultam le (azaz fel) Nagykovácsiba, a városival. Azzal a városival, amin teljes hajtáslánccsere történt. Az eddigi 16/24-küllős kerekeket 36/36-osok váltották, masszívabb felnikkel, így a bringa tömege érezhetően megnőtt. De legalább forognak, az előző szett hátsó agya hónapok óta be volt rothadva, a kerék egyet fordult megpörgetve.

Szint persze ma is kellett, meg a kulacs is otthon felejtődött, ezért a munkahely felé vettem az irányt, mert a közelében van egy közkút. Másrészt a Hűvösvölgyi bringaútnak nevezett képződményét is el akartam kerülni a virsligumikkal. Masszív ellenszél hátráltatott már a Törökvészin való mászáskor is, aztán ugyanez végig Nagykovácsiig. A kevés sík szakaszon fogcsikorgatva ment a 22-25.

A kávé és a süti után viszont ugyanez a szél élménybringázássá tette a hazautat, legalábbis egy részét. Budára beérve ugyanis vettem egy jobbost, és Szépjuhásznén át felcikkcakkoztam a János-hegyre. Hazafelé a tegnapi útvonalat követtem, így a végére 53.2 km és 901 szintméter jött össze.És megállapítottam, hogy a városi utakon mennyivel jobb a jó öreg Cromo váz, mint a karbon :).

2 komment

Címkék: budai hegység coppi single speed haibike

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr682815400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2011.04.11. 07:43:34

Valahogy sejtettem hogy az 50-80 km/h-s szél nem lesz akadály..:)

avus · http://avus.blog.hu 2011.04.21. 01:51:29

50-80 km/h-s szelet reggelizünk :)
süti beállítások módosítása