Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

A Rákóczi óta nem blogoltam, pedig bringás vonatkozású esemény volt bőven. Egy második részben azokról is megemlékezek majd, most inkább arról írok, hogyan sikerült egy pöpec felszereltségű bringa árát eltapsolmon egyéb, bringázáshoz kapcsolódó kütyükre.

Új Fox jobban seper

Az első tétel mindjárt egy fődarabcsere volt, a 2007-es Fox F100 RLC-t cseréltem egy 2010-es Fox F100 RL-re, bár az idei neve talán F32 RL. Mondhatni, visszaléptem, egy C betűvel kevesebbet tud a villa, mint a régi, de azt a C betűt nem hiányolom. A lock keménysége ezen nem állítható, de ez nem baj, ugyanis nem kőkemény, meg egyébként sem szoktam használni a lockoutot.

A rossz nyelvek szerint azért cseréltem, mert az Epic hófehér mintáihoz, és a hófehér nyereghez egy hófehér villa passzolt volna a 2007-es törtfehér helyett. Ezeket az értesüléseket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, mindenesetre több körülmény miatt döntöttem a csere mellett. Egyrészt bejelentkezett a régiért a Vevő, Rossi személyében, aki V-fékszemes rókára vadászott. Nekem a fékcsonk csak ballaszt volt már, régóra tárcsafékkel használom az Epicet. Másrészt találtam olyan villát, amilyet kerestem: hófehér Fox, lockout-kar nélküli (ami felesleges pluszsúly, és pluszköltség), RL (azaz még a szépen mozgó, régi belső felépítésű, illetőleg az RLC-nél kicsit könnyebb típus), csak tárcsafékes kivitelben, éspedig akciósan: a Speed-Way felhalmozott tartalékaitól kívánt így megszabadulni. Harmadrészt megláttam a 2011-es sorozat ijesztó retro-designját, és döntöttem: vagy márkát váltok, vagy még idén cserélek.

Egy extra kerék

Csupán néhány nappal a teleszkóp után jött a következő tétel, egy Extrawheel bringás csomagszállító utánfutó. Az Epic egyetlen hátránya ugyanis, hogy nem lehet rá csomagtartót szerelni, ezáltal egyhetes, csomagos túrára alkalmatlan. Illetve csak volt, az extra kerékre aggatott táskák 2x40 liternyi csomagot képesek elnyelni. A vásárlás apropóját az idei Vándormások nyolcnapaos túra adta, amire így probléma nélkül el tudtunk menni, és ahol remekül helyt állt az utánfutó.

Probléma csak a megszerzéssel volt, ugyanis a terméket Lengyelországban gyártják, és sokalltam az euróban történő vásárlás esetén, szállítással együtt 90000 Ft-os árat. Aztán észrevettem, hogy zlotyra átváltva már "csak" 64000 a cucc, bár így a szállítási költség ugrott meg, 80 ezerre növelve a végárat. De ez a tizes segített átlendíteni, és végül nem is postáztattam, hanem a postázási költséggel azonos áron inkább kiautóztunk érte Nowy Targ-ba, ami épp a Magas-Tátra túloldalán található. Ott aztán érvényesült a lengyel-magyar barátság, a tartozékokkal együtt 960 zlotys végárból 900 lett :).

 

Hab a tortán: egy Garmin

A Rákóczin Hardhat jóvoltából tesztelhettem a 705-ösét, és ahogy utána írtam, nagyon elégedett voltam vele. Csak a 124900 Ft-ot sajnáltam érte, ezért várakozó álláspontra helyezkedtem. Idáig, most sikerült lecsapni egy 25%-os kedvezménnyel árult példányra. Hétvégén felavatom, feltéve, ha a térdem is úgy gondolja...

Így sikerült röpke négy hét leforgása alatt elverni ~300e magyar forintot, egy jó merevvázas bringa árát. Ezért most böjt jön, legalább csütörtökig. Az országúti bringa vízhordó kapacitását ugyanis sürgősen növelni kell :).

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr152213719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2010.08.11. 09:01:02

Oda se neki, én 5 éve márciusban tapsoltam el 240.000 ft-t PC-re.. ma olyan 20.000-t érne, ha a rossz vinyó miatt be tudnám kapcsolni.. És ha lenne keret, hozzád hasonló összeget dobnák rá az utódjára..:) A hobbi (nálad már több, életstílus) már csak ilyen, bármire el tudod költeni a pénzed..:)
A Garmint gyári térképpel fogod használni?

avus · http://avus.blog.hu 2010.08.11. 09:55:39

@Flankerr: Részben. Kaptam hozzá NaviGuide progit, és elképzelhető, hogy amikor országútizok, azt fogom használni. Terepen meg a turistautak.hu térképét. Még nem ismerem annyira, tud-e több térképet kezelni, de ezt alapvetőnek gondolom.
süti beállítások módosítása