Utolsó kommentek

• Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

Nightrider

2009. augusztus 29. 02:19 | avus

Küszöbön a BEAC, ahol szándékaim ellenére is kinéz egy kis besötétedés utáni tekerés, néhány klubtársra 24 órás megmérettetés vár, ilyen alapon szerveződött egy újabb éjszakai klubtúra, idén az első olyan, ahova én is elmentem.

Nyolcan gyűltünk össze a Margit-hídnál este 8-kor, és egyből a Rózsadomb utcáiba vetettük magunkat. A Ferenc-hegy érintésével ezúttal a zöldön másztunk fel az Árpád-kilátóhoz, ahol a penetráns hajléktalanszag miatt igyekeztünk nem sokáig időzni. Itt ideiglenesen kettévált a csapat, 5-en a zöldön folytattuk, hárman pedig aszfalton, fel a Hármashatárhegyre, ahol a Rekettyésben zártkörű esemény miatt nem fogadtak.

Hétre fogyatkozva gurultunk le egy jelzetlenen a vitorlázóreptér mellé, onnan a Határ-nyergen, majd a Vadaskerti mászókán át Hűvösvölgybe, ahol megálltunk némi kaját vételezni. Innen a Kis-Hárs-hegy közbeiktatásával Szépjuhásznéhoz tekertünk, ahol hárman megint lecsatlakoztak, így négyen vágtunk neki a János-hegynek. Én a pirosat favorizáltam, többiek a sárgát, így a többiek felérte előtt volt időm még fotózkodni, és kiélvezni a totális csendet az Erzsébet-kilátónál, éjfélhez közelítve.

Ezen az estén a Harang-völgyet is sikerült végre eltalálni, ezen gurultunk le, majd a végére bonbonként felmentünk még a Várba, egy gyors fotózásra.

Útvonal: Bp - Ferenc-hegy - Árpád-kilátó - HHH - Határ-nyereg - Vadaskert - Hűvösvölgy - Kis-Hárs-hegy - János-hegy - Harang-völgy - Vár.

A túra képei

Szólj hozzá!

Címkék: budai hegység mtb specialized epic

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.