Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

Kavicsbánya-tó

2009. január 18. 15:28 | avus

Kis túra, kis poszt :). Mivel jövő hétre melegedést jósolnak, ami jó eséllyel hazavágja a korcsolyaszezont, hármasban kihasználtuk a vasárnapot, hogy korcsolyázzunk egy talán utolsót a Kavicsbánya-tavon. Természetesen bringával. Táv: 47,2 km, szint: ~80 m, képek itt.

5 komment

Címkék: mtb specialized epic

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr9885429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiránduló · http://www.setafika.hu 2009.02.05. 16:31:35

Ez mekkora! :)
Piszok jó olyasmit csinálni, amit nem sokan. Ez engem arra emlékeztet, amikor:
1. kitaláltuk egy haveral, hogy felépítünk papírdobozokból egy halmot, ő feláll rá, én meg 1000-rel elmegyek alatta autóval és videóra vesszük. Ez nem jött össze, mert kiváncsiságból "lemodelleztem": felraktam a cumót a Hajógyári-szigeten és a tetejére felraktam egy 50 kg-os zsákot. Elmentem alatta 1000-rel ...a zsák szinte felrobban! :(( /Lazaság ide, vagy oda, nem kockáztattam meg a haver épségét, szerintem azóta is lúzernek tart!/
2. Még mielőtt bármilyen videó is hozzánk ért volna (úgy a rendszerváltozás körül), csináltunk egy fakutya szerüséget és beleszerkesztettünk egy vitorlát. Kipróbáltuk a Tisza-tavon a cigánygyerekek nagy örömére. No, akkor is ezerrel mentünk! :) A kissrácokat azóta sem láttuk és a szerkezetet is otthagytuk a túloldalon. Jó negyed órás száguldás után begyalogoltunk a legközelebbi faluba és azóta sem beszélünk róla. ;-)))

avus · http://avus.blog.hu 2009.02.07. 22:32:17

:)

Valóban király volt, teljesen megkerültük a tavat, egy kis lezárt részt leszámítva. A jég kőkemény volt, a felszínén fagyott ropogós hóréteg, ami miatt még tapadt is valamennyire. Dec végén, amikor először jégre mentünk, friss porhó borította, na az csúszott is rendesen.

xch 2009.03.09. 21:24:21

Várom az új postot, március van hejj!:)

avus · http://avus.blog.hu 2009.03.09. 23:51:22

@xch: Sajnos megint hosszúra nyúlt a pihenő. Az Epic sem 100-as még, hátravan egy komplett hajtáslánc-csere, amivel én hülye megvártam az erős eurót és a jókora áremelkedéseket :(. De legalább a fék- és telószervíz már kipipálva. Meg hát ugye milyen idő volt februárban...

Egy ismerősöm nemrég tavaszi bejárást tartott a Visegrádiban, és ilyen körülmények fogadták:

picasaweb.google.hu/oldbikeold/TavasziOlvadas#5310512567510454738

Ez nem egy patak, hanem egy döngölt erdészeti út :). Szóval a blog természetesen nem szűnt meg, csak várom, hogy jöjjön már egymás után 10 nap, amikor nem esik se hó, se eső.

xch 2009.03.15. 22:41:11

Én meg ma jártam Tinnye és környékén, ennyire már nem volt durva a helyzet. De sajnos sár az volt egy kisebb szakaszon. Mindig egy rövid résznél ütközöm a bele, és általában mindig nagyon masszív...:(
Úgyhogy igen, ma egyetértek veled, de jövőhéten ugyis elmegyek megint!:)
süti beállítások módosítása