Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

HHH - Csiki-hegyek

2011. január 29. 23:31 | avus

A 2011-es év eddig a Pelizzoli és a városi bringa "vetélkedéséről" szólt. Itt volt hát az ideje, hogy az "első számú kedvenc", a Speci is elkezdje a kilométergyűjtést. A hétvégére ideális feltételek adódtak a bringázáshoz, bár a napközbeni -1 ºC miatt tartottam attól is, hogy itt-ott sárba is belefutok.

Kacérkodtam a Visegrádi-hegységgel, de a böhöm Wetscream-ekkel nem volt kedvem 15-20 km-t aszfaltozni, a HÉV-jegy ára meg kell nevezésre ;). Mindamellett az időkép szerint Visegrádon 15 centi a hó, ami már nagyon kétesélyessé tenné a tekerés élvezhetőségét. Így maradtam a nyerő csapatnál: Budai-hegység. Errefelé a szűz hó is kb 7 centi volt, nem volt vele gondja a Wetscream-eknek. A Budain belül is a megszokott, Bp-Budaörs régiót választottam, és bár Nagykovácsi is a pakliban volt, arra végülis nem mentem.

Főleg azért, mert hiába indultam el 10-kor, az első váltó sztrájkja miatt csak a Bringabutik üzletig jutottam, ahol a jó kapcsolatoknak hála megnézték a váltót, ami, mint kiderült, kosszal való eltömődés miatt nem volt hajlandó váltani.

11-kor aztán úton voltam, mégpedig a rutin-útvonalon: Ferenc-hegy - Árpád-kilátó - HHH. A Rekiben két zsíros kenyeret is eltakarítottam, nem nagyon hoztam semmit enni, illetve amit hoztam, az a táska alján nyomorgott, ugyanis oda gyűrtem az útközben levett szélálló nadrágot. Sok volt a 3 réteg...

HHH után kicsit kacifántos útvonalat választottam, de így is a Határ-nyeregbe jutottam, ahonnan a Vadaskerten és Nagy-réten át Szépjuhászné következett. A János-hegyre vivő piros kétharmadát még bevállaltam, de a legfelső szakaszt ezúttal aszfalton kerültem. A János-hegy után réteseztem Normafánál, majd Budaörs felé vettem az irányt.

A Kő-hegyre még szép napsütésben értem, picivel 3 után. Kamaraerdőn át vezetett volna a hazaút, de itt még hiányérzetem volt. Kicsivel 1100 felett volt a szint, fáradt sem voltam, a hó sem volt elég visszatartó, ezért kinéztem egy útvonalat, ami Budaörs magaslati utcáin átvisz a Z3 jelzéshez, amelyen felmászhatok a Z+-ig, amelyen pedig legurulhatok a városba.

Ez a kis kanyargás cirka 600 métert adott a mai szinthez, Budaörs hegyi, 20-25%-os utcáin pedig hatalmas élmény kaptatni. Végtelen emelkedők, minden utca kanyarog, minden kanyar után újabb meglepetés, zéró autósforgalom. Olyannyira, hogy két macsek pont az út közepét választotta ki magának egy kis szexuális együttléthez, amibe sajnos belezavartam. Felmásztak az út menti domboldalra, és bosszúsan néztek le rám :).

A Z3 már nem volt újdonság, ahogy a lefelé vezető Z+ se. De kinéztem magamnak a Magas út nevű utcácskát, ami a budaörsi kanyargás után, a budaörsi utcákhoz hasonló meredekséggel, de nyílegyenesen vitt volna fel Csillebércre. Legközelebb... Jó kis edzőterepnek tűnik a környék, ha az ember a napi szintjét akarja megdönteni, minél kevesebb kilométer mellett.

Útvonal: Blaha - Ferenc-hegy - Árpád-kilátó - HHH - Guckler - Fenyőgyöngye - Határ-nyereg - Vadaskert - Hűvösvölgy - Nagy-rét - Hárs-hegyi-nyereg - Szépjuhászné - János-hegy - Normafa - Csillebérc - Budaörs, Kő-hegy - Széchenyi-hegy - Gellérthegy - Blaha. Táv: 53.23 km, szint: 1812 m.

 

Szólj hozzá!

Címkék: budai hegység mtb specialized epic

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr412624208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása