Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

Délutáni karika a Budaiban

2010. november 1. 21:33 | avus

A hosszú, szabival együtt 5 napos hétvége biciklizés terén eddig nem volt túl eredményes. Kimaradt az év utolsó "hosszú" napja, és vasárnap sem sikerült bringára ülnöm. Még ma reggel is vastagon sáros volt az Epic, ezt megunva lepucoltam őt is, a cipőmet is, előtúram egy régi cipőmet, hogy ne kelljen a vizes cipőben menni, és 14:45-kor végre útra keltem.

Ilyen késői indulással nagy elvárásaim nem lehettek, a megszokott budai kört vettem célba, kis módosításokkal. Mivel ilyen jó időt rajzolni sem lehet, biztos voltam benne, hogy a Margit-híd televan gyalogosokkal, ezért a Lánchídon keltem át. Ha már ott voltam, másztam egy várat is. Ezután átkavarogtam Rózsadombra, majd a Ferenc-hegyen, és az Árpád-kilátón át felmásztam a HHH-ra.

Rövid szemlélődés után le a Határ-nyereghez, Vadaskert, Hűvösvölgy, Kis- és Nagy-Hárs-hegy, majd János-hegy. Szépjuhásznénál már be kellett izzítanom a fénytechnikát, a piros kaptatón már a lámpák voltak a szemeim. Nagyon más volt most felmenni rajta, mint pár hete, szemerkélő esőben.

A libegő végállomásánál jól álltam az idővel, belefért még egy kis kanyargás, ezért Normafára egy makkosmáriai kurfnival jutottam el, ezután pedig kis aszfaltos terepszemlére indultam a Hunyad-ormon. Itt egy erdei szakaszon jól beijeszthettem egy vaddisznót, legalábbis az út feletti fák közül kihallatszó röfögésből, majd az utána hallható trappoló hangokból erre következtettem.

Hazafelé még egyszer útba ejtettem a várat, majd picivel 19 óra előtt hazaértem. Remek menet volt, az időjárást csak dicsérni lehet, a budai utak állapotát is, és az öltözéket is sikerült megint tökéletesen eltalálni. Csak a késői indulásért kár.

Útvonal: Blaha - Vár - Ferenc-hegy - Árpád-kilátó - HHH - Határ-nyereg - Vadaskert - Hűvösvölgy - Kis-Hárs-hegy - Szépjuhászné - Nagy-Hárs-hegy - Szépjuhászné - János-hegy - Makkosmária kegytemplom - Anna-rét - Hunyad-orom - Vár - Blaha. Táv: 47.44 km, szint a Garmin Connect szerint 1473, a barometrikus mérő szerint 1398 m.

Szerdán remélhetőleg folyt köv.

2 komment

Címkék: budai hegység mtb specialized epic

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr322414669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2010.11.02. 07:05:11

47 km/1400 méter, szép..:)
A vaddisznó szerencsére eléggé fél az embertől (kivéve az anyakoca tavasszal a kicsikkel). Egy barátom rendszeresen gyalogolt sötétben az erdőben, frászt kaptak tőle...:)
Úgy látom, itt tetszett a félig koca tesztelőknek a GPS-d..:)
mobilarena.hu/teszt/garmin_edge_705_biciklis_gps-t_teszteltunk/biciklis_gps_az_meg_mire_jo.html
Már csak azért írtam, mert a tesztelő írja hogy a 800-s, érintőképernyős verzió is náluk lesz, és csak nyűg lesz neki a tesztelés. Lehet elfogadnának némi elméleti/gyakorlati szaktanácsadást tőled..:)

avus · http://avus.blog.hu 2010.11.02. 21:59:38

@Flankerr: Hát, tavaly májusban egy kölykeit terelő példányba futottam a Börzsönyben... Szerencsére az is inkább a menekülést választotta.
süti beállítások módosítása