Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

BEAC bukta

2009. szeptember 12. 23:58 | avus

Nem lett meg a 2/2. Idén a Börzsöny nem kegyes hozzám: májusban élő, és élettelen vadállatokat, valamint ködöt küldött rám, júniusban Verőcén áthatolhatatlan agyagos sarat és esőt, augusztusban is a sár szomorított, ma pedig egy pillanatnyi bambulásomat torolta meg az Inóci vágáson.

Kicsivel 9 után indultunk Magyarkútról, Richie és Minto társaságában. Cél a 13-as komp lett volna. Ennek megfelelően erősen kezdtünk, gyorsan Nógrádra értünk. Itt viszont elfogyott a kocsiban, fanyalogva elmajszolt másnapos pogácsa hatása, ezért a Saj-kúti-bércet picit nyögő üzemmódban tettem meg. Itt ráadásul jókora gyalogos és bringás forgalommal is találkoztunk. A Foltán-keresztnél éreztem némi késztetést, hogy megálljak enni, de végülis csak Csóványoson álltunk meg egy villámkajálásra.

Számomra ez volt a túra utolsó teljesített ellenőrzőpontja. A lefelé nagyon jó volt, már-már élveztem a Csóványos-NHH szakaszt, főleg mivel a Rakodó utáni utolsó kaptatón már a csóványosi kajálás hatását is éreztem. A Nagyhidegen töltöttünk, majd mentünk is tovább. Az Inóci előtti kis emelkedőn még előztünk pár bringást, majd kezdődhetett az Inóci-vágás. Itt még sanszos volt az 1-es komp, és nem akartam, hogy előbb előzöttek itt érjenek be, ezért kicsit jobban nekieresztettük a bringákat. Az alsó, nagyon nyomvályús szakaszon nyomvonalat keresve lassítottam, amikor egy vályú kivette a kezemből a kormányt, én pedig repültem előre a porba. A jobb térd, és mindkét felkar csupa vér, a hason, pont a deréktáska öve alatt kellemetlen horzsolás. Miután kiderült, hogy alapvetően egyben vagyok, tovább hessegettem Mintóékat, én pedig hiperóvatos üzemmódban lecsorogtam a Kisinóci túristaházig, onnan pedig aszfalton Kismarosra, és át Verőcére.

Verőcén meglátogattam kedvenc kajáldámat, a magyarkúti elágazással szemben, majd pedig betekertem Vácra, ahol vonatra ültem. Pestre érve vacilláltam, hogy hazamenjek, és onnan az OBSI-ba, vagy inkább fel Csillebérce, meglátogatni az ott vitézkedő klubtársakat. Ez utóbbi amúgy is tervbe volt véve, bár igazából éjszaka, egy sikeres BEAC-teljesítés után. Mivel a sebek ellátásának Csillebércen is jó esélyét láttam, ezért felpörgettem az Istenhegyin.

Fent Zsuzsa kitisztította a sebeimet, majd jóllakott óvodásként nyúltam el az éppen szabad kempingszékeken. Az Epicet kikölcsönöztem Madgabnak négy körre, aki mindkét etap után áradozva jött vissza. Bár a pályának a közelébe sem mentem, sötétedés után mégis égő vörös szemekkel indultam haza. Tavaly is durva por volt, nem tudom, hogy lesz ebből jövőre duó (esetleg szóló), feltéve, hogy a BEAC-ot nem szervezik rá megint a 24-órásra...

4 komment

Címkék: faszkivan börzsöny mtb beac maxi specialized epic

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr381378614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samorost · http://samorost.blog.hu 2009.09.16. 09:19:12

Hello! Az inóci nagy halálosztó, tavaly ketten is buktunk ott lefelé. És most sem volt másképp. Csak most olcsóbban megúszta mindkét delikvens. Jövőre majd revansot veszel! ;-)

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.16. 22:53:36

Szia! Tervezek egy csakazértis BEAC túrát, ha száraz lesz az ősz, még az óraátállítás előtt :). Amúgy király a semmeringi snowboardos videód!

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.09.17. 16:16:53

duoban mentem a 24 óráson és az tartotta bennem a lelket (durván belázasodtam már pénteken), hogy a haverom gyalog indult a maxin és biztos minimum úgy szív most, mint én. hajnali 4-kor egy rövidebb kiállásnál fel is hívtam és kapásból rákérdeztem, hogy ugye elhagyta már Nagykovácsit? a válasz: "igazság szerint az ágyamban fekszem, nem bírtam reggel felkelni."

na onnantól igen szarul voltam reggel 6-ig :P

Samorost · http://samorost.blog.hu 2009.09.18. 12:00:41

@avus: Kösz! Kicsit azért már várom a havat... Addig is, ha minden jól megy, szombaton megyünk egy kört a Mátrában.
süti beállítások módosítása