Utolsó kommentek

  • Flankerr: Jó újra olvasni téged. Szép a táj, de a Lambo se kutya..:D (2012.05.02. 22:33) Schneeberg, Klosterwappen (2076 m)
  • Flankerr: Egyik kollégám ezt vállalta be: ambringa.blogspot.com/2011/09/csucstamadas.html Igaz, végig orszá... (2011.09.26. 21:55) BEAC Maxi '11
  • Samorost: Mi sem értettük ám, hogyhogy nem értél minket utol. Először Nagymaroson vártuk, hogy talán befutsz... (2011.09.11. 13:29) BEAC Maxi '11
  • avus: A nyomorék jobban fedné a valóságot :) (2011.09.11. 12:44) BEAC Maxi '11
  • Utolsó 20

Bringás és túrázós oldalak

Mivel szerdákon csak 3-ig dolgozok, gondoltam egyet, montival mentem munkába, hogy utána felkereshessem az elmaradt vasárnapi túra célpontját, Urak Asztalát.

Maga a túra kevés szót érdemel: a kevés alvás, a munka, a döglesztő hőség, vagy ezek eredője miatt árnyéka sem voltam önmagamnak. A Gyopár-forrásig jutottam a tervezett útvonalon, innen a S+ jelzésre akartam menni, amelyen felmásztam volna Lajosforrásig. Térkép nem volt nálam, a jelzést nem találtam, de ezt a fenti okok miatt nem is annyira bántam. Egy kis ösvényen Pomáz külterületi részére jutottam, vadul, de szerencsére kerítés mögött csaholó kutyák közé.

Pomáz felé menet azonban kiscicákba botlottam az út szélén, akiket nyilván bitófára való gazdijuk tett ki. Megálltam, de nem fotózni, hanem mert nem volt szívem otthagyni őket. Persze mind az öten nem fértek volna be a hátizsákba, ezért percekig csak tanácstalanul ácsorogtam, csalogatva a cicákat.

Végül kettőt sikerült a táskába dugni. Hely lett volna 3-4-nek is, de csak nem akartak odabent maradni. Szerencsére egy arra járó helyi néni ígéretet tett, hogy még visszamegy a maradék háromért, dobozzal felszerelkezve. Kettő cirmos-fehér, a cirmos részeken enyhe vöröses beütésű, kaparászó kiscicával a hátizsákomban tekertem a pomázi HÉV-hez, aminek állomásán virslit kapott a két kis éhenkórász.

A HÉV-utazás során légkondícionáltam őket, mert a táskában bizony meleg volt. A körúton, talán az autók zaja miatt, egyikük nagyon beparázott, de hazaérve gyorsan akklimatizálódtak, megtalálták az almot, feltérképezték a lakást. Mindkettő kobakját, a szemük felett, kis fehér háromszög díszíti, ami egyiknél balra, másiknál jobbra dől. Így kapták - egyelőre talán ideiglenes - nevüket: Ferkó, és Viki.

Itt találhatók a képeik

2 komment

Címkék: visegrádi hegység mtb specialized epic

A bejegyzés trackback címe:

https://avus.blog.hu/api/trackback/id/tr381341004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszkehölgy 2009.09.15. 11:03:04

Mi lett azóta a cicákkal?
Megtartottad őket, vagy kerestél nekik új gazdát?

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.15. 20:18:05

@szöszkehölgy: Szia!

Eddig kiélveztem társaságukat, de sajnos nem cicatartásra vagyunk berendezkedve, így most gazdit keresek nekik.
süti beállítások módosítása